hafizevr Benim bebeğimde 16 günlük demekki aramızda 2 gün var..Hayırlı olsun sağlıkla büyütün insallah..Bizim de gece uykuları idare eder ama gündüz aksam kesinlikle uyumuyo..Korktum bi sorunmu var acaba diye ama doktorumuz bi sorun yok dedi,uykuya çok zor geçiyo uyumaya direniyo..Bi düzen de olusturamadık henüz..Acaba artık gece gündüz ayırt etmekmi lazım..Çok zor günler😅