alexab teşekkür ederim ben de onun için sordum 29 yaşındayım yapılıyor mu diye merak ettim bunun için herhangi bir rahatsızlık olması gerekmiyor değil mi yani direk gidip yaptırabiliyoruz aşıyı alıp koruyuculuğu kaç yıl acaba kusura bakmayın size böyle soru soruyorum ama hiç bilmediğimden