alexab çok ayrıntılı açıklayıcı yazmışsın kuzum çok teşekkür ederim ♥️ cildiye doktoruna gittim özelde o da hpv demişti bana ama smear testi yaptırmadım biz evlendiğimizde eşimde varmış ben bilmiyodum eşim bile evlendikten sonra ne olduğunu öğrendi hastalığı ikimiz de bilmiyoduk adını dahi duymamıştık ben ilk çocuğuma 2 aylık hamileyken çıktı sivilce gibi afedersin kendimi temizlerken elime geliyodu küçüktü bende normal sivilce sanıp çektim kanadı baya sonra yayılmış o bu sefer 2 abdest arasını komple tuttu cildiye doktorum temizledi çoğunu ama özel hastane olduğu için ek seans ve artı ücret istediği için gidemedim maddiyattan dolayı eşim de yalnızca bi siğil vardı ben gördüğümde hatta bu ben mi diye sordum bilmiyorum ki heralde dedi. Bana bulaşınca ve çoğalınca korktum bu nedir diye araştırdığımda hpv yazıyordu siğillerimin aynısıydı çünkü nettekiler. Bu kez eşimde çoğaldı baya var ve gelecek ay gibi doktora gidicez ikimiz için de 🥺