minervadefne doktora söyleyin ilacin dozunu artırsın.demekki alerjiniz çok yukselmiş ilaç fayda etmiyor.bazen bende ogle oluyorum ilaç iyi etmiyor doktor dozunu artırıyor iyileştikden sonra yine esgi ilaci kullaniyorum.inaninki bu hastalıktan bezdim bezdim.insan hicmi rahat olmaz.keski ogle bir şey olsaydı operasyonla falan iyileşme vallah onu bile yaptirirdim yeterki ömürlük iyilesiyim bu ilaclardan kurtulaydim ama mümkün diyil.bi kere yakalandinmi ömrünün sonunacan boglesin🙁