minervadefne benimde toz alerjim var 2 yıldır artık bu hastalıktan zorluk çekiyorum.sizin gibi surekli hasta gibiydim kbb doktoru grip və ya soguk alginligin yok alerjin var dedi.ne kadar temizlik yapsamda, carşaflari tez tez degiştirsemde yine bir yerlerden buluyor beni toz ve kötü yapyiyor.doktor ilaç yazdı günde 1 tane içiyorum.toz diyil kasirga tutsa beni hic bir şey olmuyor.şimdi hamileyim.doktor zorlanmadigin müddetce icme dedi ama icmezsem zorlaniyorum diye her gün içiyorum.