Valla ben anlamıyorum bu hemsireleri ve bazı doktorları. Çocuk sağlıklı, herhangi bir problem yok,aylık 500 gram alması gerektiği kilo sınırına da uygun. Zayıf olunca mama ver demek ne, bazı çocuklar bünyesel olarak zayıf kalabilir. Benim bebeğim de öyle mesela. Ama ilk doğum yaptığımda sütüm olmasına rağmen doktor daha çok emzir diyeceğine mama ver dedi. Daha sonra emzirme danışmanına gittim,sütün var biraz daha sık emzir demişti. Ben de öyle yaptım ve sütum iyice çoğaldı. Şimdi 8 aylık ve daha hiç mama yemedi anne sütüyle büyüdü. Ha evet çok kilolu değil ama sağlıksız bir bebek de değil.ek gıdayla devam ediyoruz. Mamaya karşı değilim ama anne sütü varken tercih edilmemeli diye düşünüyorum. İlk aylarda sağım yaptım çoğalsın diye ama hiç vermedim buzluğa attim meme reddi yaşamamak için.zor durumlara sakladım. Ama o kadar yanlış yönlendirmeler var ki üç bebekten ikisi mutlaka mama içiyor. Eskiden mama yokken napiyordu bu insanlar aç mı kaliyordu bebekler? Süt anneleri vardı ama çok nadir yani genel anlamda hepsi anne sütüyle büyüdü. Tabi ki de mama gereken durumlar olabilir ama bu kadar yaygın olmasını mantıklı bulmuyorum