Kendinizi üzmeyin bence bebeğinizin gelişiminde bir sıkıntı yoksa her bebek tontiş olacak diye bir durum yok :) bizde 3,5 aylığız hem mama hem meme ile beslendiği halde 3 aylık kontrolünde 5 kg çıkmıştı dr da az olduğunu 1 hafta mama ve memeyi arttırmamı ve 1 hafta sonunda tekrar gitmemi söylemişti 1 hafta sonra gittiğimizde kg artışı olmuştu fakat bu bir haftada ister istemez ben bu durumu kafama takmıştım ve buda sütün miktarını etkiliyor maalesef. Hazır sütünüz varmış hiç kafanıza takmayın bebeşinizi beslemeye bakın :)