2124 mihramomm1 Aynen olması lazımdı şimdiye kadar benım 2. Cocıkta 3. Ayda oldu ilk cocğumda daha uzun sürmüştü bayağı bi göğüs pedı kullndım 2. Cocuğumda 3 paket fln anca şimdi kızm 5 .5 aylık 3. Aydan beri ara ara kactı ama şimdi daha iyi
mihramomm1 minniks Yani eğer süt varsa mastit olabilir kesilirken ilaç veriliyor mu bilmiyorum ama annem kardeşimi memeden keserken naneyle kara lahana koymuştu dolapta soğutup . Yine de siz danışın doktorunuza isterseniz
suheyla92 mihramomm1 memenin semsert patlayacak gibi olmamasi sizi rahatsiz etmemesi meme terbiyesi aslinda. Sutu bol insanin sutu akar o normal.
Balbulutu mihramomm1 😃 valla bende öyleyim 2 çocukla yetişemiyorum düzenli yemeye atıyorum ne buluyorsam agzıma
mihramomm1 Balbulutu 2 çocuk zor olmalı ben bir Taneyle huni taktım resmen🫠 Allah yardımcınız olsun valla
Umisko mihramomm1 zaman geçtikçe bağımlılık gibi oluyor bazı bebişlerde , biz de öyleyiz 😅 artık getiriyor oyuncakları emzir diyor hanımefendi 😂
denizalismom mihramomm1 hayır toparlayıcı kullandığım için belli olmuyor . Yumuşak olandan daha çok süt geliyor
mihramomm1 denizalismom Bende suwenin miranda minimizer olanını kullanıyorum memnunum ama birde onu deneyeyim model ismi verebilir misiniz 🥰