mihramomm1 hry410_ O kadar sürüyor mu ya çok fazla 🥹Emzirmek çok güzel ama dışarıda çok zorlaniyorum akıyor pede rağmen siz nasıl baş ettiniz dışarda özellikle
hry410_ mihramomm1 ben süt sağma makinesine biriktiriyodum uygun ortamlarda yada silikon toplayıcı kullanıyodum dışarı cikicaksam uygun ortam yoksa da çıkmadan önce sağım yapıp çıkarken de göğüs pedi yada temiz bir bez parçası koyuyodum gogusume ama tabi her insan bir olmuyo
mihramomm1 aysi9898 Olabilir ama bazılarında hiç olmuyor süt fazlalığı artı ten teması olabilir mi acaba
yasminspars mihramomm1 benim bebeğim 8 ayşık hala bazen üstüm başım süt içinde kalır benimkilerde terbiyesiz sanırım 😂😂
mihramomm1 yasminspars Sanırım bunlar böyle gidecek bir süre terbiyesiz terbiyesiz 😂 Emzirme bitince dolap temizliği şart oldu hepsi mahvoluyor yikaya yikaya 😂
yasminspars mihramomm1 evet ya benim kıyafetlerimde özellikle siyah olanlarda anında leke çıkıypr umarım bir gün terbiyelenir memeler 😂🤣
mihramomm1 Balbulutu Rica ederim su gerçekten önemli ama sütün kaliteside önemli kalitesini arttıracak şeylerde tüketin bol bol ceviz, badem, yeşillik vs
mihramomm1 Balbulutu ilk bende öyleydim ama sonra farkettim ki kalitesi daha önemli dengeli ve düzenli beslenince bunu daha iyi farkettim diğer türlü sürekli bir şeyler yiyip duruyordum bir süre sonra abur cubur tatlı ihtiyacı vs vs duba gibi olunca dank etti 😂
mihramomm1 denizalismom Görüntü olarak kötü durmuyor değil mi . Peki süt miktarı nasıl ki yumuşak olanla arasında
Umisko mihramomm1 kızım 17 aylık birkaç saat emzirmesem hala sütüm akıyor eskisi gibi değil tabi eskiden rezaletti 😂 biraz sütün bol olmasıyla alakalı sanırım , emmeyi de çok seviyorsa terbiye falan uzun sürüyor. Allah sağlık versin bebişlere
mihramomm1 Umisko Emmeyi sevmek ne kelime meme görünce çıldırıyor yani beni😂Beni artık meme şeklinds falan görüyor eminim. Büyüyünce geçer inşallah o zaman ne diyelim 😂
Balbulutu mihramomm1 😃 valla bende öyleyim 2 çocukla yetişemiyorum düzenli yemeye atıyorum ne buluyorsam agzıma
denizalismom mihramomm1 hayır toparlayıcı kullandığım için belli olmuyor . Yumuşak olandan daha çok süt geliyor
minniks mihramomm1 22 aylık emzirme suresi uzadıgında hala sag gogusum akar sol akmıyo artık ama sag nedense akıyo
Umisko mihramomm1 zaman geçtikçe bağımlılık gibi oluyor bazı bebişlerde , biz de öyleyiz 😅 artık getiriyor oyuncakları emzir diyor hanımefendi 😂
minniks mihramomm1 olabilir bilmiyorum ki kesmek istiyorum ama bu yonden sıkıntı cekermiyim bilmiyorum hemen kesilirmi doktora falanmı cıkmam gerekiyo acaba onun icin hangi doktora gidicem ki
mihramomm1 minniks Yani eğer süt varsa mastit olabilir kesilirken ilaç veriliyor mu bilmiyorum ama annem kardeşimi memeden keserken naneyle kara lahana koymuştu dolapta soğutup . Yine de siz danışın doktorunuza isterseniz