Geçmiş olsun 💐
Benim de 2 ay önce tiroid değerlerimde sikinti oldugunu öğrendim, hızlı çalışıyormuş zehirli guatr denildi, aynı zamanda her iki tarafta da nodul çıktı endokrin ilaç vs vermedi belirtilerim henüz olmaidgi için . Ama bir ay sonra usg ve kan tahlili istedi tekrar gideceğim bakalım.
emziriyorum bebeğim var 9,5 aylik 🤷🏻♀️🥹