Sadece seslenince bakmıyor diye otizm diyemezsiniz ki. Banada aynı şeyi dediler sonra bir pedagog arkadaşım çocuk birşeye nesneye ve ya oyuna odaklandığı zaman size bakmaması gayet doğal bu dikkatinin yüksek olduğunu gösterir sakın bozmayın dedi. Aynı şeyi bizlerde yapmıyor muyuz? Mesela şimdi sen konuşurken ben bazı şeyleri duymadım halbuki yanımdasın dedi. Çünkü o sıra birine önemli bir msj yazıyordum dedi. Cidden öyle. Bence hiç endişe edileck durum yok