Bilinmez doktorumuz 2 yaş aşısından bı kaç ay sonra getir demişti,kızım Haziran’da 2 yaş aşısı oldu otizim testine de Eylül ayında çağırdı rutin kontroller den biriymiş,siz sağlık ocaginizla gorusun varmı bu sistem ordada varsa yaptırın zaten öyle uzun süren bir işlem değil doktor çocuğun ismiyle sesleniyor bakiyormu diye
*Doktor oturduğu yerden masasının üzerinde farklı farklı yerlere vurup sese bakiyormu diye baktı
*Anne babayı tek tek gösterim kim bu kim bu diyip anne baba diyormu veya ebeveyni taniyormu
*Biraz muhabbet etti kızımla
*Bize kendi etrafında donuyormu,tek başına mı oyun oynuyor veya sürekli tek bir yemeğe bağlı kalıp sadece o yemeğimi yiyor diye sormuştu
Bu kadar yani uzun bir işlem degildi ☺️
Yani sizin anlattığınız kadarıyla çocuğunuzda öyle bı belirti yok hatta bu anlattığınız doktora anlatırsanız güler ve bacım insanlarii çok kafaya takma der ☺️