Minigim38 Oğlum kardeşinden çok çekiyor bu yüzden.Cocuk daha 9 yaşında böyle kardeş mi olur diyor.😂Çünkü kendisi çok sakin, yaramazlık nedir bilmeyen bir çocuk olduğu için garipsedi.Bu yeni nesil kız çocukları böyle demek ki.Umarim biraz daha sakin olurlar ileri ki zaman da.