Minigim38 Yıldiz Tilbe ne demiş"tartışarak halledeceğiz sorunları konuşarak çözmeye çalışmayın."Şaka şaka 😂27 aylık kızımla ben ve ev halkı bu durumdayız.Asiri inatçı,aşırı sinirli ve bu sıralar herşeyi kendi yapmak istiyor.Mesela bu sabah çamaşır asicam sepeti ben zor tasiyorum çığlık kıyamet bağırıyor,ben de anlatmakla anlamıyor madem dedim verdim sepeti,sepet elinden düştü öyle anladı tasiyamayacagini.Duruma göre hareket ediyorum bagirmayi biz de istemeyiz ama insan Sabri da bir yere kadar.