Ardenaden benimki emzikle uyuyo aslinda ama illa emmek icin agladiginda emzigi almiyo gezdiriyorum odalarda sonra kucagimda pis pisliyorum uyuyo yatiriyorum yatagina 5 dk sonra tekrar uyaniyo tekrar gezdiriyorum tekrar uyutuyorum yine kalkiyo sonra uyuyo biraz ama 1,5 saat en fazla bu benim icon bile bi gelismeydi ama bi kere oldu diger uyandiginda susturamadim kac saat esimde vardiyali çalıştığı icin o da olmuyoher zaman