Geçmiş olsun o şu toplayan yerler patlayınca yara enfeksiyona açık hale geliyo. Firacin ve fito krem kullandiirliyo. Ayrıca silerdin ve anestol pomadda uyusuturup ağrıyı geçirmesi için yaziliyo. Yani şu an doğal şeyler değil gerekli kremlerin kulkanilmasi lazım olası bir enfeksiyon da vücuda dağılıp kana karışma ihtimalini göz ardı etmeyin. Yanık diyip geçmemek lazım. Gittiğinizde De size yazılacak olanlar bunlar silverdin yanık kremi. Benimde iki elim yanmıştı