secondmylife SevimliHayaletCasper internette dekupaj kağıtları var birde çiçek tutkali. Dekupaj kağıdını kesip üzerine çiçek tutkali yapıyorsunuz o kuruyunca şeffaf oluyor en üstüne de vernik :)
SevimliHayaletCasper ikibaloglanannesi teşekkür ederim 😊 trendyola cadence yaz çıkıyor. Ben 120 ml’lik aldım hepsine yetti 2 kat sürmek gerekiyor.
SevimliHayaletCasper Minnakordek kız alcan sürcen işte cin aliden daha kolay 😄 bende gerçi baya bi düşündüm olur mu olmaz mı diye ama fena değil işte 😄
Minnakordek SevimliHayaletCasper jfkfkdkd boyam var alıp surecem pis olursa seni anicam 😂 diycen ki çok gaz verdi
SevimliHayaletCasper muhammedinannesise eskisinden iyi olduğu kesin 😄 ama çocuklar çizmeselerdi boyamazdım vesile oldular yinede 😄
NeslihanBusra SevimliHayaletCasper güzel olmuş bende boyamayı düşünüyorum beyaz benimkilerde kına koymuştum üzerine poşetle poşetten sehpaya geçmiş turuncu leke oldu büyükçe evimde de gold detaylar var fikir oldu
Goktugs_Mother SevimliHayaletCasper Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Bende sehpalarımı boyamak istiyorum. Akrilik boya aldım. Sen neyle ve nasıl boyadın ?
bittercikolata__ SevimliHayaletCasper sanki ikiis de farklı bir sehpa gibi olmuş çok güzel ellerinize sağlık 😍