SevimliHayaletCasper Sehpalarım düz beyazdı ilk resimdeki gibi. Benim yaramazlar kalemle falan çizdiler baya kötü oldu bende boyadım. Çok çok beğenmedim aslında ama eskisinden daha güzel olduğunu düşünüyorum 😊
SevimliHayaletCasper zarifbirhanim sek_kahve bisenakillisinzaten teşekkür ederim 😊 renk konusunda kararsız kalmıştım ama beğendiğinize sevindim 😊
SevimliHayaletCasper LadyGaddar teşekkür ederim. Cadence akrilik boya ile. Boya çok güzel sıfır koku anında kuruyor
secondmylife Beğenmedin mii? Bu işlerle çok ilgili olan biri olarak çok güzel olduğunu söyleyebilirim. Sadece orta kısma vintage dekupaj yapabilirsiniz çok daha güzel olur evinize uygunsa tabi :)
SevimliHayaletCasper secondmylife nasıl yapıcam ben pek anlamıyorum aslında. Daha öncede öbür sehpalarımı boyamıştım onlara şablon yapıştırıp desen yapmıştım. Bu şekilde oda. Benim yaramazlar gerçi bunuda boyamış 😄
secondmylife SevimliHayaletCasper internette dekupaj kağıtları var birde çiçek tutkali. Dekupaj kağıdını kesip üzerine çiçek tutkali yapıyorsunuz o kuruyunca şeffaf oluyor en üstüne de vernik :)
ikibaloglanannesi SevimliHayaletCasper oyy çok güzel olmuş 🧡 Güle güle kullanın🌸 Acaba hangi boya ile boyadınız? Annemin sehpaları da kahverengi beyaza boyamak istiyor da birkaç haftaya ona geçeceğim gidince ben de yapayım ona🤭
SevimliHayaletCasper ikibaloglanannesi teşekkür ederim 😊 trendyola cadence yaz çıkıyor. Ben 120 ml’lik aldım hepsine yetti 2 kat sürmek gerekiyor.
Minnakordek SevimliHayaletCasper yaa çok şık duruyor bende çok istiyorum boyamak birşeyleri ama asla cesaret edemiyorum eşya yeni sadece rengi değişsin diyorum ama ya beceremezsrm bok olmasın diye vazgeçiyorum ki bence beceremem de cin Ali cizemem ben😂 ellerine sağlık
SevimliHayaletCasper Minnakordek kız alcan sürcen işte cin aliden daha kolay 😄 bende gerçi baya bi düşündüm olur mu olmaz mı diye ama fena değil işte 😄