Vallahi 2 yıllık evliyim çeyiz dizerken almıştım ilk 1 yıl pek kullanmadım ama son zamanlarda patatesi sadece onda kızartıyorum ve bence çok güzel oluyor tavuk kızartıyorum kanat kızartıyorum patlıcan biber domates falan közlüyorum mikrodalga niyetini de kullanıyorum buzluktan çıkardığım şeyleri de çözdürüyorum memnunum yani imkanınız varsa alın evde bulunsun bence lazım oluyor
Philips marka benimki