jdjdjf anne olmak delilik resmen. Her şeyi çok kafamıza takıyoruz o yüzden genele odaklanamıyoruz. Her bebeğin gelişimi kendine özeldir bazısına ne yaparsak yapalım bir adım daha ilerisine gidemeyiz. Ek gıda dönemindeyiz kabul etmiyor yemek yemeyi ben de zorlamıyorum illa ki yiyecek bir yerde. Takip eden doktorumuz her kontrolde günlük alması gereken gramı aldığını söylüyordu ben de o şekilde devam ettim. Zayıf, gelişimi geri diyenlere doğum kilosuna göre çok iyi maşallah dedim kendi moralimi de bozmadım. Sonuçta toroman bir şey doğurmadım hepi topu 2385 gram doğdu çocuk😂