kaya97 Merhabalar kızlar bebeğim 4 ay 4 günlük. Kilosu 6500 gram sizce normal mi yoksa az mı bu arada anne sütüyle beslenip sadece gece yatmadan önce SMA mama veriyorum o kadar günde 1 kere
assyaumay kaya97 benim kızım da 4 aylık sadece anne sütü alıyor 7.725 gr. Bebekten bebeğe göre değişir bence canım zaten bi sıkıntı görse doktorunuz ona göre bilgilendirir canını sıkma
kaya97 asel0404 yani şöyle gece yatmadan önce 120 cc verdiğim zaman daha güzel bir gece uykusu alıyor kızım kolik bir bebekti ama gaz sorunu olan değil uykuya direnen uyku uyumayan bir bebek. Doktorumuz bu şekilde önerdi çok şükür düzene girdi uykumuz
Fidelcee Benim oğlumda 4 aylıkken 6600 kgdi. Doktorlara ve bana göre normaldi ama millete göre zayıftı 😅😅😅 ne yapsak millete begendiremedik zaten şu çocukları
kaya97 Fidelcee ay evet gerçekten kaynanam sinirlerimi bozdu zayıf bu çocuk bilmem ne daha fazla emzir şöyle böyle
Fidelcee kaya97 aynen benim kaynanamda gelip gelip onun babası 6 aylıkken 10 kiloydu diye kafami yerdi:) halbuki fotoğraflarda hiç de öyle durmuyor ama neyseee
asel0404 kaya97 iyi o zaman gayet kilo alımı obez bebek mi olsun öyle olsa obez diyecekler takma kafaya boşver
kaya97 Fidelcee ya bi tuhaflar gerçekten çocuğum obez mi olsun gayet iyi kilosu yani daha bugün tartıldı anlam veremiyorum şu kaynana sorunlarına
cnprcm Bnm kızım da 4 ay 8 günlük. Tam 6 kilo şuan . Erken doğum olmuştu 37 haftalıkken doğdu. Ayına göre cokmu zayıf kızlar sadece anne sütü ile besleniyor biraz endişeliyim çok minyon zayıf duruyor.
uykusersemi Arkadaşlar iyi misiniz? Benim bebeğim 6. Ay kontrolünde 6100 gr geldi. Anne sütü alıyor sadece. Akranlarından zayıf olması dert değil önemli olan sağlıklı olması. Doğum kilosuna göre iyi diyor geçiyor doktorlar. Relax olun azıcık😇
jdjdjf uykusersemi 4 ay 9 günlük 5300 valla böyle postlar görünce ağlayasım geliyor bebeğim az kilo alıyor diye