Dnzdmr Bence gece bez kuruluğu ve uyumadan önceki sıvı tüketimi önemli.Kızımın geceleri bezi kuru kalırdı o yüzden ben hiç kaldırmadım.Eğer uyumadan önce su içtiyse ya da uyku öncesi tuvalete gitmediyse kendi kalkardı tuvalet için. Ben hiç uyandırmadım çünkü düzenli kaldırınca alışkanlık olduğu düşüncesindeyim.Oğlumda da aynı şekilde oluyo .Gece bezi kuru kalkıyodu onu da uyandırmıyorum.Arkadaşların da dediği gibi eğer tuvaleti gelirse kendi aağlayıp belli ediyo. Oğlumda şöyle fark etti emzirmeyi kesmeden tuvalet eğitimine başlamak istedi.Gece memeyi hiç bırakmadan emdiği için birkaç kere kaçırdı.Ama şimdi tuvaleti gelince ağlayıp belli ediyo.İkisi de 25 aylık öğrendiler