Kaldırmayın altına sıvı geçirmez bezlerden serin yaparsa kendisi uyanır ve otokontrolünü daha çabuk sağlar ben kızımı hiç kaldırmadım,geldiği zaman belli ediyorlar zaten mızlamaya başlıyor, sizin bebeğiniz daha büyük daha çabuk kavrar bişiyorsur gece çişi geldiği zamanı bence sakın siz kaldırmayın o kalksın, eğer çok dönerse mızlamaya başlarsa siz kaldırın