ahlashilal ben emzirirken kiraz sapı yeşil çay gibi bitki caylari içiyordum çocuğumun Ast ALt yüksek çıkmıştı tuttuğu çocuktan önce benim kullandığım ilaç var mı bitki çaylarını fazla tüketir miyim diye sordu ben de tükettiklerini söyledim bebeğim henüz altı aylıktı bitki çaylarını acilen bırakmam gerektiğini söyledi bir sonraki ay kontrol dedi kontrole gittiğimde düşmüştü Ast ve alt si sizinki bununla ilgili bir durum olabilir mi ben de böyle olunca size söylemek istedim