Merhaba kızlar 6 aylık bebeğim var dört buçuk aylıkken grip olmuştu doktora gittik testler yapıldı alt ast yüksek çıktı çocuğum yoğunbakımda kaldığı için daha önce bu testler çok kez yapılmıştı ve hep düşük çıkıyodu doktor ilaca bağlı olabilir gribe bağlı olabilir dedi ilaçları kesti d vit demir probiyotik bıraktık ateşi çıktığı için calpol vermiştim onu da vermeyeceksin dedi 4 aylık aşılarında da calpol vermiştim yakın tarihte yani neyse sonrasında 3 gün arayla yine bakıldı daha da yükselmişti aradan 1 hafta daha geçti başka doktora gittik değerler biraz düşmüştü ama biri 100 diğeri 120 civarındaydı doktor biraz daha bekleyelim yine bakalım dedi şimdi altı aylık oldu çok süşük biri 80 diğer 90 olmuş doktor düşüş var ama yine de normal değil dedi gastroya gönderdi şimdi randevu bakıyorum bu durumu yaşayan var mı internette kötü senaryolar var aklım hep bunda burda da okudum yüksek çıkanlar olmuş ama net bir şey sebebini bulan bilen olmadı ya da ben göremedim lütfen bilen ya da başka önerisi olan başına gelen bana cevap versin 😞😞