FatmaDanis Kumru_ ya surdm ama acidi icin onceden ikinamyrm cikmasi icin cok aciyo artik agliyorum okdr sorki dogumdan cok zorlndm
Glll44 FatmaDanis basurum yok ama çatlak oldu bendede fena bir ağrı dayanamadım yedim dereotunun rahatlattı beni kabız olmamaya çalışıyorum
Kumru_ FatmaDanis Benimde doğumdan sonra basurum iyice artti çok kanamam oluyor ama hiç birşey yapmıyorum nedense😕
[silindi] FatmaDanis Deneyin öyleyse. Sonrasınfa ama dikkat edin düzenli komposto vs tüketin tekrarlamasın. Geçmiş olsun.
FatmaDanis [silindi] cok tskkr ederm okdr stresliydimki sizlerle konusunca biraz olsn stresim gitti hic dilse acik devam etsede cok saolun
Gamzee88 FatmaDanis bollll su içmelisin.baharatlı ve acılı yemeklerden uzak durun bi müddet,bamya bağırsaklara çok iyi geliyo ,eğer seviyorsan sık sık tüket,konservesi bile olur.inşh faydası olur canım çok kötü bişi 😭geçmiş olsun 🌺🌺💜
FatmaDanis Gamzee88 baharatli tuktmiyrm aslnda en fazla nane ve kirmizi biber oda cok nadir ve bolda kullanmam aci sevmem oyuzdn
Gamzee88 FatmaDanis ben de doğumdan sonra olmuştu,ağlayarak çıkardım wc den,bolll su en iyi ilaç emin ol cnm
FatmaDanis [silindi] onuda denerm ama bagsur oldugu icinde cikamyrm ben suan cok canm yaniyo afedersn ama gaz geliyo onu bile ckaramyrm o bile canimi yakiyo