Serimzrk sıcak banyo yaptır üşütmeden ve masaj yap, bacaklarını karnına doğru çek suyun içindeyken epey rahatlar.
Benim bebeğim de gazlı bir bebek, 2.ayda başladı bizim gaz sancılarımız. Her akşam 7 gibi banyosunu yaptırıp masajını yapınca daha hafif geçiriyor gaz sancısını. Gün içinde de her altını değiştirirken losyonla ayaklarına bacaklarına karnına masaj yapmaya çalışıyorum, bir de biogai diye bi damla kullanıyoruz.
Bu dediklerimi dışarda olup da yapmazsak o gece susturamıyoruz. Çok hareketsizlik de gazını çıkarmasına engel oluyor. Ydiklerime de inanılmaz dikkat ediyorum bir de. Bulgur yediğimde çok sancısı oluyo mesela.