minikbebisannesi bence böyle düşünmeyin ona sevginizi vererek en güzel şeyi yapmış oluyorsunuz. Kendimden biliyorum uykusuzluk çok zor Allah kimseyi sınamasın. Parka gidiyorum bakıyorum anneler full makyajlı bakımlı geliyorlar, enerjileri yüksek. Benim göz altlarım mosmor enerjim yok kahveyle ayakta duruyorum bende ve son enerjimi yine de çocuğuma harcıyorum. Yapacak başka bir şey yok bekleyeceğiz :)