Anka29 yaa ama şimdi ki kıyafetler temizmkyllanırsan başka bişey olmuyor ki. Taş gibiler yıka yıka kullan. Eskiden de 2 3 cocuk büyğtülütmüş ama benım kızların kıyafetini gören diyor 5 cocuk daha büyütür ama bizim verecek kimsemiz yok. Zaten artık kimse de giydiriyor bende bütün kıyafetleri sakladım battaniye yapıcam hatıra 😄 kendimizin de zaten kışlık botları karda yagarsa yada cok soguklarda giyiyorum eşimde öyle. İşe giderken giyiyor iş yerinde takım elbise değişim yapıyor eskimiyor yani pek. Ev içi kullandıgım tshirtler daha cok eskiyor 😄