Anka29 yazın kışlık kışın yazlık alışveriş yapıyorum ve cocuklara 1 2 yas büyük alıyorum genelde mont bot özellikle aşırı pahalı oluyor. Yazın bir şekilde geciyor zaten 2 yas akadar kızım yazları zıbınla gezdi 😄 kıyafet giydiremiyordum şimdi 3 yasında evde zor giyiyor anca dısarda şort askılı tshirt veya askılı bol tulum tarzı giydiriyorum. Kendimize de pek almıyoruz 3 kıştır aynı montu kullanıyorum hala taş gibi. Kar boyum vardı 7 8 sene oldu giyiyorum çünkü sadece kar yapısında kullanıyorum kaymamak için. 2 senedir de normal zmaan giymelik botum var eşimin de öyle. Biz cocuklara daha cok alışveriş yapıyoruz 2 kızım var küçğk de zaten yavrum ablasından kalanları giyiyor 🤭