HeeSenCokBiliyon merhaba, bende şuan bi işleme başladım. İlk seansta sadece rengi açıldı ama dokuda iyileşme olmadı, 4-5 seans uygulanacak. Zaten %100 iyileşme olmuyor. %60 bile olsa benim için başarıdır. Tek şanslı olduğum şey benim bikini bölgemin üstünde de bir avuç kadar çatlak olması ama derin maalesef