defne1807 Kızlar dört ay önce doğum yaptım çatlaklarım olduğu gibi duruyor , bikini bölgem dahil karnımın her yerinde çatlaklar var kahverengi renkteler geçmiyor ne yapmam lazım önerileriniz nelerdir ?
Nesli123- defne1807 benim 3,5 ay oldu doğum yapalı, ben 1 seanslık işlem yaptırdım şuan halen kabuk. Toplamda 3-4 seans gidicem
HeeSenCokBiliyon defne1807 sarah7 9.aydan yazıyorum çatlaklar gitmez lazerle bir işlem yapılmazsa haa onda bile nasıl sonuç alırsınız bilmem ama bende rengi açıldı Aaçık kahverengimsi oldu daha da açılır inşallah ilk zamanlar çok takıyordum kafama yağ falan kullandım baktım olacak gibi değil bıraktım
Almiraaa111 Nesli123- merhaba fibroblast işlemimi yaptırdınız bende 6 ay oldu dogum yapalı catlaklarım var bikini bölgesine kadar iniyor kafayı bozdum
Nesli123- Almiraaa111 merhaba, fibroblast yaptırmadım, cold plazma yaptırıyorum. Fibroblastla arasındaki fark ne bilmiyorum. Yaptıralı 10 gün oldu hala kabuk:)
Nesli123- Almiraaa111 hala kırmızıyken gitmek istedim belki biraz kurtarırım diye, bence sedefleştikçe derinleşiyor daha da
Almiraaa111 Nesli123- bende fibroblast işlemini cok araştırıyorum instagramda biyer buldum estetic.com.tr cok güzel öncesi sonralar var gidip kendımde görüştüm bayagı bir düzelme olur Dediler ama korkuyorum sonucta yakma işlemi 😞
Almiraaa111 Nesli123- nerede yaptırdınız buda yakma işlemi gibi değilmi ? İstanbulda mısınız benımkıler kırmızı beyaz catlaklarım şuan
Nesli123- Almiraaa111 evet yakıyor ama uyuşturdular krem sürüp benim hiç acımadı , acı eşiğimde yüksek ama. Yapan kadın şok oldu biraz 😂 ben Ankara’da yaptırıyorum. Sizin işlemi iyi bir yere yaptırın çünkü iz bırakan bir işlemmiş
Almiraaa111 Nesli123- Evet kalan kırmızı izler için veggie peeling yapıyolarmış seanslar bittikten sonra bakalım korkuyorum ama bu işlemi cok yapan yerde yok lazerler de hikaye geliyor bana
Nesli123- Almiraaa111 umarım işe yarar. Çatlak tedavisi aslında yok, görünümünü azaltıcaz. Siz ne zaman yaptıracaksınız? Benim ilk seans sonrası durumumu söylerim size şuan kabuk olduğu için bilmiyorum ama derinliği azalmış gibi hissediyorum
Almiraaa111 Nesli123- benım daha 6 ay oldu kilolarımı verdim bi 5 kilo fazlam var onları verip gelin dediler hala ödemlerim gecmemiş gibi hissediyorum korkuyorum da açıkçası işlemden iz kalacak yanacak diye biraz daha bekliyorum aslında bana before after olarak atsanız o kadar iyi olur ki çok merak ediyorum çünkü bu islemi benim yaptıracağım yer estetic.com.tr instagramdan bakın
Nesli123- Almiraaa111 Almiraaa111 kabuklar soyuldu. Bir önceki haliyle kıyaslandığında ben iyileşme gördüm. Ki bu daha ilk seans, umarım dahada iyi olur sonuç
Almiraaa111 Nesli123- Ayyy çok sevindim gerçekten umut oldu 👍🏼 peki yüzeysel kızarıklıklar geçtimi ? Ekstra kullanmanız için bir krem verdiler mi size
Almiraaa111 Nesli123- bu cold plazmayla acaba plazma pen ( fibroblast ) diğer adıyla acaba aynı işlemmi yada benzeri mi bilemedim ya
Nesli123- Almiraaa111 valla önceki haliyle bakıyorum ama sanırım pek bir değişiklik yok, kadın da daha 1. Seans çok normal dedi… bakalım🥲