Geçen sene hamileyken her gün izlerken kahvaltı yaparken güzel programdı evlere bakıyodun yorum yapıyprdun yani ama bu seszon bir iki bölüme baktım aman allahım dedim ya bir de fenomenleri getiriyorlar katılmayı bırak izlenicek bir program bile değil insanların evleri insanları aşağılaması saçma sapan karşılama tripleir oyunculuklar senaryoymuş resmen yaa çöp bir program