Mnli papatya_17 biraz şans bence bende var eşim sevgiliyken aldı 10 sene taktım hala boynumda kopmadı bir tane var italyan bebeğim iki kere kopardı emerken tamir ettirdim satarken adam dedi abla satma hem değeri düşüyor hem de moda tamir edelim dedim abi yok zaten 2 kere tamir ettirdim kopacak düşecek bir yerde gidecek ama aşırı ucuza saydı
bestber papatya_17 4 bucuk ay oldu dedigim gibi zincirini hem degisik model hemde biraz daha kalın yaptırdım
duyguntlh Valla benim altın kölyem vardı bende mi sorundu kolyede mi çok kopardı ince de değildi aynı isimlikti kuyumcu 22 ayar altınlar yumuşak olduğu için çabuk kopar demişti ama 14 ayar daha serrmis onlar hiç kirilmazmis öyle yani
angrymomy Meliike Yok canım 22 ayarlarıda var bunların. Benim eşimde bana yaptırmıştı kendi ismimle ve 22 ayardı. Götümcedede vardı ama onunki 14 ayardı ve belliydi. Hep beyazlaşmıştı. Satmak zorunda kaldım geçen sene ve baya iyi bi fiyata sattı. Asla zarar olmadı hatta kâr oldu:)
crybaby Selimselim https://images.app.goo.gl/Bkr4aGU394hESCP38 Şuan yanımda değil ama bunun aynısı 7500 tl ye yaptırdım
tospikannesi_ papatya_17 şöyle benim var zinciri 24 ayar şeklinde yapıldı ve çok kullanışlı zaten altın olarak tek taşıdığım şey normalde hiç sevmem