Satmayı düşünürseniz tabiki aldığınız fiyattan çok çok daha altına satmış oluyorsunuz 14 ayar oluyor çünkü kolyeler bildiğim kadarıyla kuyumcu bana örnek veriyorum satış 2200 alış 2000 lira 14 ayarda bu 2000 liranın %30 u kadar da zarar demişti yani bir çeyrek gram gibi de tutamayix işçiliği çok dedi. Oğlum 2 yaşında isim yazılı kolyemi doğumda ablam hediye etmişti ama toplasanız 10 kere kullanmisimdir sürekli kolyeyi çekiyor 😂