bianneo bizim doktor öyle dedi. Bence de az değil bu arada. Araştırdığımda da ilk 6 ay 600 ile 1000 kg arası normal kabul ediliyor. E nabızdan persentile baktığımda da gelişimi ortalama gözüküyor. Peki siz mama kullanıyor musunuz? Benim kzıım memeyi redeetti. Bir de zor besleniyor