Gizemavcii bahsettiğiniz belirtiler bizde de var aynısı. Artı olarak huzursuz bir bebek ve beslenmede zorluk. Bu yüzden kilo alımı yavaş ayda 700 gr civarı almış doktor yavaş dedi. 17. Sinde 3 aylık olucaz. Bizde de gaita ya bakıldı bakılanlar redüktan madde ( negatif) enfeksiyon ( negatif ) kalprotektin yüksek çıktı. 800 lerde. Doktor alerji dedi. Diyete girdik. Mama olarakta alerji mamasına başladık. Ben 1 aydır neredeyse diyetteyim mukusta azalma yok. Kan bizde de çıkmadı bu arada. Gürültülü kaka devam. Sonra başka doktora gittik. Şikayet değişmediyse alerji olmayabilir dedi.. çocuk doktoruna götürmüştüm hep. Artık alerji doktoruna götürücem bide. Arada kaldım