deryacig evet ben de baya araştırıp Bir şeyler öğrendim bu konuda. Marcus gunn jaw winking sendromu olarak geçiyor. Anne karnında bebek beyin gelişimi esnasında oluşan sinir sisteminde Çene ve Göz kapağı arasında ekstra bir bağlantı oluyormuş. Ekstra bir sinir bağlantısı. Bundan dolayı Oluyormuş bu durum. O kadar çok doktorla görüştüm ki çok fazla farklı görüş var. Bildirilmiş vaka sayısı çok azmış, Bu yüzden yeteri kadar çalışması yokmuş. Kendi kendine geçer diyen de var büyüdükçe azalır diyen de var geçmeyecek kalır diyen de var. Bugüne kadarki bildirilenlerin içinde bazılarında genetik birkaç rahatsızlık varmış. Bundan dolayı içimiz rahat etsin diye gidip genetik test verdik sonuç çıkmadı henüz. Altı aylık oldu şu an hala ilk günkü gibi belirgin. Umarım geçer okul zamanı geldiğinde zorbalığa uğramasını istemem. Çünkü bir tedavisi yok sadece estetik olarak gidermek için birkaç cerrahi uygulanıyormuş. Onun da riskleri var daha kötü de olabiliyormuş. Doğrudan tedavi için hangi sinirin sebep olduğunu tespit etmek mümkün değilmiş milyonlarca sinir olduğundan dolayı.