Merhaba kızım 3,5 aylık emerken, biberon ile beslenirken çene hareketine bağlı olarak sağ gözü seğiriyor. Normal duruşunda bir sorun yok yalnızca beslenirken oluyor. Bugün doktora götürdüm bu hastalığın nadir olduğunu ve yeterli örnek vaka olmadığını söyledi. 6 ayda bir kontrol edilmeli dedi. Görsel durumu geçmez belki ileriki yaşta kontrol etmeyi öğrenir dedi. Operasyon durumu ise göz değil beyin cerrahi bakar beyin ile ilgili durum çiğneme siniri ve göz kası temas ettiği için oluyormuş. Bu durum için böyle riskli büyük bir operasyona gerek yok bence dedi. Çevrenizde ya da herhangi bir yerden duyan var mı?