esradenizz1 aşkım öncelikle sunu söyleyeyim sana. Doktorlar en kötü ihtimali söylüyorlar sana. Kimse orda iyi ihtimallerden bahsetmiyor herşey çıkabilir diye sanırım. Bana söylediklerini aklın almaz ben buraya bile yazamam onu. Ama oğlum maşallah tam bi atom karınca. Seninkide çıkıcak Ve 2 sene sonra senin canını okuyacak illalah falan etceksin. Zaman hızlı geçiyor.