39 gün yoğunbakımda kaldık dün taburcu olduk, doğumda kalp durmasi, entübe, extübe, küvöz içi hava derken 37 gün yoğun bakım 2 gün anne bebek uyum odasında kaldık. Hergün görüş vardı + kanguru eğitimi yaptırdılar.ilk başlarda bende yoğun bakımda kaldiğim için geç gördğm yavrumu ama kavuştum. Süreç zorlu. Ama hastahaneden kurtulamadik ultrason nöroloji kontrolü pediatrik kontroller göz kontrolleri malesef çok gidip geleceğiz daha 😊