nserd bu bir maksimum iki defa olur. Gerçekten büyük bir aile problemi vardır birbirinze zarar vermemek için uzaklaşırsın sonra konusur halledersin ama adam bunu alışkanlık durumuna getirip bağırıp çağırıp seni susturyosa kişilik haklarına hakaret ediyorsa işler değişir. İster git şikayet et boşan ister anladığı dilden konus.