nserd 6 aylıkken bebeğim ben bikere eşime sinirlenip üzülüp yanında ağlamıştım ve bana baktı baktı dudaklarını büzüp o da ağlamaya başladı inanamadım ogünden beridir ne yanında ağladım ne de sert bi ses tonuyla bile konuşmadım. Okadar etkileniyolar ki bağırmak daha kötü izler bırakabilir.Eşimle biz de tartışıyoruz ara ara herkes gibi ama mümkün olduğunca kısa kesin susun o da kendi kendine nekdr bağırabilir ki? Ve bunun bebeğe ilerde daha kötü etkiler olabileceğini anlatın sakinleştiğinizde. Gidin başka odada tartışın çözün meseleyi