Nolur bana da bisey deyin b3begim 5.5 aylik ve uykusunda 7 8 sn kadar.nefessiz kalip sonra birden hizli hizli nefes aliyor ve gelisimi yasitlarina gore yavas dedi doktor kasik mamasi vs onerdi uykuda bu durum sıkıntı olurmu eeg cekindik epilepsi yok dediler norolojiye yolladilar cok endiseliym