Sezgin merhaba, işin ucunda bu hastalık olunca yazmadan duramıyorum belki bi yardımım dokunur diye
Oğlum iyi nöbetsiz devam ediyoruz çok şükür gelişimindeki gerilik de kalmadı hipotonisi de yok
Durumumuz yaşıtlarıyla aynı ve stabil çok şükür😊
Sizde durumlar nasıl? Kızınız daha iyidir umarım