Mavi90 bn uc aya kadar ara ara takip cikardim baktim olmuyo uc aydan sonra bi taktim dortbucuk.ay diyim hic cikarmadim. yok ozel bi marka degil bn kolay olsun die ewde olan zibin seklinde korse giydim. ve anladim ki onemli olan korse takmak markasi muhim degil korse kaslari birlestirio gercekten bnm.alti parmak acikligim vardi simdi kapandi korse olmasa kapanmaxdi... nr de olsa.korse karni skio kaslar ister istemez birbirne degio ole yani adet gormekde cok sey yapmio biraz zmaana ihtiyaci var karnin daha bnm hala var uzun oldu 😂