Mavi90
Sezaryen doğum yaptım.1 sene içerisinde dümdüz oldu göbeğim aslında sezaryen göbeği diye bir şey yok aradaki tek fark kesi olduğu için kaslar ve dokular normal doğuma göre geç iyileşiyor bu yüzdendir ki kalır diye şüpheler doğuyor.Sağlıklı ve dengeli beslenmeyle birlikte 6. Aydan sonra yapıcağınız spor karın kaslarınızı güçlendirip sıkılaşmasına ve eskisi gibi bir göbeğiniz olmasına yardımcı olucaktır.