MeteNaz bence okulunu değiştirin. Etiket çocuk olmak çok zor. Bir süre sonra çocukların diline de dolanıyor. En ufak bir şeyde x çocuğa kalıyor çünkü etiket çocuk. Ben geçen sene çok uğraştım. Öğretmeniyle ayrı velilerle ayrı. İnanılmaz yıprandım, oğlumu da çok yıprattım bu konuda. Bu sene okulu farklı öğretmeniyle konuşuyorum evet hareketli kuralları aştığı olabiliyor ama sadece benim oğlumdan bahsetmiyor. Diğer okulunda çocuklar bile bunu kullanmaya başlamıştı. Bir olay anlatayım size arkadaşı etkinlik sırasında eşofmanının dizini kesiyor ve oğlumun adını veriyor. Oğlum zaten etiketli annesi bir hışımla öğretmenin yanına geliyor anlatıyor sonuç oğlum o gün okulda değil. Buna rağmen bir arpa boy yol katedemedik. Kendinize de oğlunuza da eziyet etmeyin derim.