Nltka yani asla memnun değil. Yarım gün gidiyordu. Dün yine şikayet edince kahvaltıdan sonra öğle yemeğinden de önce alayım dedim artık. 3,5 saatti durduğu bugün itibariyle 2 saate düştü. Daha ne yapabilirim? Evde kurallara uyuyor terapist memnun ama okulda gelişme yok. Bu çocuk ilerlemese evde de ilerlemez değil mi? Kafamı karıştıran çok şey var. Ötelediler ve iyi davranıyorlarmı o da mechul. Ben çocuğumun farkındayım. Kural sınır olmadan büyüdü bu yaşına kadar böyle yaşadı. Bu bizim eksiğimiz ben bunun farkındayım tabi ki. Bunun içinde elimizden geleni yapıyoruz artık. Emek emek ilerliyoruz artık. Bilişsel sorun yok hareketli değil hiperaktif değil dikkat dağınıklığı yok. Sadece kurallara uymak istemiyor direnç gösteriyor. Ve direncide kırılıcak ben inanıyorum. Öğretmen sürekli olumsuz sürekli negatif. Ya çocuk ağlamadan geliyor bu bizim için ilerleme. Ama hayır ne bir övgü ne olumlu bir cümle asla çıkmıyor ağzından. Bana kalsa ta en baştan alcaktm başka okula. Ama terpistimiz izin vermedi bunun süreci başa almaktan başka birşeye yaramayacağını söyledi. Ama inanın 19 eylülde başladık ve toplam da iki hafta üst üste bile gitmedi. İlk defa geçen hafta ve bu hafta ilerlemeye çalısıyoruz devamlılığı sağlamaya çalışıyorum hasta olmadığı sürece göndermekten yanayım. Bilmiyorum ben artık bu duruma ne kadar dayanabilirim.