cemile161_ maalesef hatırlamıyorum 2 şurup seklindeydi
giresun pki canım teşekkür ederim 🥰
giresun kuzum endoskopıyı çocuk gastro yaptı yoksa çocuk cerrahımı
cemile161_ çocuk gastroenteroloji yaptı kendi doktorumuz
giresun canım sizde sürekli gegirme oluyormuydu
cemile161_ hayır geğirme asla yok gaz çıkarma çok fazla var